Sivut

maanantai 19. maaliskuuta 2012

Kehon ja mielen voima sekä rentoutus (eläin -edition)

Ylihuomenna koittaa fyssan-kirjoitukset ja vaikka mun ei toki tarvitse saada kyseistä koetta edes läpi, haluan silti edes yrittää parhaani. Mikä tarkoittaa paniikkilukemista kahtena viimeisenä iltana, tietysti. Sanomattakin varmaan selvää, että kehon & mielen hoito on hitusen retuperällä. Koska ei tästä suosta ihan helpolla nousta aktiiviseksi taas, aloittelen varovasti ja sitä varten kaivoin parisen vuotta sitten lahjaksi saamani jooga -kirjan esille ja ajattelin jakaa pari ohjetta tännekin. ;)




Tai sitten voin tietenkin joogata myös ihan ihmisten tyyliin, veikkaanpa, että molempi parempi tässä tilanteessa. Tuntuu että selkä ja hartiat ovat aivan lysyssä ja aivot solmussa. Pitää saada veri kiertämään koko kroppaan niin jää opitut asiatkin paremmin sitten mieleen. Muita hyviä rentoutuskeinoja itselleni on tietysti kaikki muukin liikunta ja kavereiden näkeminen. Pieniä rentoutumisia tarvitsee kyllä päivittäin useampiakin ja sellaisena minulla toimii vaikkapa kahvikupillisen ajan blogeihin keskittyminen töissä. Kummasti taas jaksaa hieman paremmin.

Millaisia rentoutumiskeinoja teillä on?

1 kommentti:

  1. ihana blogi tää löysin juuri :) mulla on ainaki semmonen rentoutus keino että makaan sängyllä ja hengitän aika voimakkaasti samalla ajattelen mun käsiä ja jalkoja niin että kuvittelen niiden liikkuvan vaikkei ne liiku ja sitten tunnen yleesä lopuksi että mun kroppanihan rentoutu! :) kahvinen.plogspot.com

    VastaaPoista

Kiitos kun ilostutat päivääni kommentillasi. :)