Sivut

torstai 8. maaliskuuta 2012

Flower power

Ihanaa naistenpäivää kaikille näin alkuun, vaikka vuoden jokainen päivä voisi kyllä olla sekä naisten että miesten päivä. :)

Tänään kävin uudelleen työterveydessä ja samalla reissulla oli käytävä ruokakaupassa tekemässä täydennysostokset jääkaappiin. Prisma oli täynnä asiakkaita päivälläkin, kiitos ilmeisesti hiihtoloman. Olipahan jaksamista ja meinasi kyllä voimat loppua kesken. Unohdinkin osan jutuista mitä piti ostaa, mutta ei voi mitään. Heti kauppaan tullessa olin vielä hieman enemmän voimissani, joten mukaan tarttui hieman uusia kukkia kotiin. Jospa niistä irtoaisi vähän voimia ja pirteyttä minullekin niin että tervehdyn pian!



Ostin siis tulppaaneja ja sitten tuollaisen kasvin, joka menee kivasti kehän ympäri. En muista enää nimeä, mutta yritin opetella sen hoito-ohjeet kuitenkin. Kukat pääsivät piristämään keittiötämme ja siis minua, koska pääasiassa nyt istun keittiönpöydän ääressä opiskellen kemiaa. Olen ilmoittautunut kemian ja fysiikan ylioppilaskirjoituksiin, kemia on vuorossa ensi viikolla. Aikoinaan kirjoitin siis sen vanhamuotoisen reaalin, joten nämä ainejutut on mulle aivan uutta. Ja koko ylioppilaskirjoitusjuttu unohtunut aikaa sitten. Ihan hassua mennä kirjoituksiin, mutta ei siitä haittaakaan ole; voi saada lisää pisteitä ja lisää harjoitusta parhaassa tapauksessa.

Muistatteko itse, jos lukion kävitte, mitään enää yo-kirjoituksista?

2 kommenttia:

  1. Apua, joskus olen ajatellut, että mikäli lukioon tai kirjoituksiin pitäisi palata, saisin varmaan todeta unohtaneeni aivan kaiken. Ei onnistuisi, huhhuh! x) Tsemppiä kovasti sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla on ihan samat fiilikset. :) Kirjoitukset on jotenkin ihan oma taiteenlajinsa. Yliopistolla ja töissä on tottunut tekemään kirjallisia töitä aivan eri tavalla. Kirjoituksissa on ihan omat pikku sääntönsä jotka on suorastaan huvittavia jotkut... :)

      Poista

Kiitos kun ilostutat päivääni kommentillasi. :)