Sivut

tiistai 21. helmikuuta 2012

Dagens 21.2.2012

Hahaa, heti perään toinen samalla aiheella, eli tässä asua tältä päivältä.

Paita on oikeasti ruudullinen, ihan pienenpientä ruutua, näyttää lilalle oikeastaan. Tykkään siitä tosi paljon. Paita on jo viisi vuotta vanha, housut kuusi vuotta sitten hankitut. Itseasiassa löysin ne alennuksella mummoni hautajaisiin, ei mikään hauska muisto sinällään. Housuja tulee käytettyä melko harvoin, koska ne on tosiaan 'siistit', mutta välillä tulee sellainen olo, että juuri ne on saatava jalkaan.


 

Housut Marc O'Polo, Paita H&M, Ballerinat (töissä sisällä) Tory Burch, Korvikset Glitter, Vyö Kreikasta

Ps. En näköjään osaa lainkaan poseerata, jalkaterät miten sattuu ja kaikkea. :D

6 kommenttia:

  1. blogissani tunnustus sinulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Satu! :) Nyt vain siis mietintämyssy päähän ja totuuksia pohtimaan. :)

      Poista
  2. justiinsa tyylikäs kokonaisuus, mie tykkään kans tämmösestä lookista, ett nätti kauluspaita ja siistit housut (silti mulla on aina farkut?)..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toimistolla tuollanen perussiisti on kiva, meillä kyllä moni käyttää aika rentoja (hyvä kun ei verkkareita....) vaatteita ja sitä myöten välillä erotun hieman joukosta. Mutta eipä se mua haittaa, koska itse tykkään. Ja kun nyt taas ajattelen, niin kyllähän siellä moni käyttää siistejäkin vaatteita, osalla on vaatteet sitten työn puolesta jne, että monenlaista on ihmisillä päällä.

      Mullakin monesti menee päälle vaan farkut, mutta silloin tällöin on vaan sellanen olo, että mikään muu ei käy kun vaan farkut. Esim. tänään oli sellainen päivä.

      Poista
  3. Kiva asu! :)

    Minulla on poseerausongelma. Pönötän yleensä aina samassa asennossa, kun otan asukuvaa. En osaa olla luonnollinen kameran edessä. Olen kuin peura ajovaloissa. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :)

      Mikähän siinä on, että hyvää asentoa on niin vaikea löytää... Yleensä kun mies vielä ottaa kuvat, niin sillä ei riitä motivaatio hommaan niin kauaksi aikaa, että ottaisi sellaiset kuvat, jotka 'kelpaisivat' mulle.... Mä näytän kuvissa jotenkin lyhyelle ja paksulle (tulee sellanen peikko-olo), vaikka olen pitkä ja ihan normaalivartaloinen. Jos sinä olet peura niin minä olen tosiaan sitten se peikko... :)

      Poista

Kiitos kun ilostutat päivääni kommentillasi. :)