Sivut

lauantai 14. tammikuuta 2012

Hetkinen

Olen ollut herkkulakossa nyt kaksi viikkoa ja yllättävän hyvin olen siinä mielestäni onnistunut. Olen syönyt muutenkin kevyesti ja terveellisesti, tosin en ennenkään niin huonosti syönyt. Vaikeinta on kuitenkin kahviloissa. Mitä syödä? Oma vastaukseni: ei mitään. Vaikka kahviloiden herkut houkuttavat, olen pysynyt kahvissa. Olen tosi tyytyväinen ja heti tuntee että uusi herkuton elämä näkyy myös ulospäin. Harmillisesti kahviloista ei löydy mitään järkevää syötävää silloinkaan kun sitä haluaisi. Tänään olisin mielelläni syönyt jotain terveellisempää kahvin kanssa, mutta ei sellaista löytynyt. Terveelliseksi kun en lue juustoa ja voita sisältäviä suolaisia piiraita, saati sitten makeita kakkuja ja pullia.

Vietin siis itsekseni kahvihetkisen pelkällä kahvilla. Pidän muuten kahvittelusta ihan yksinkin. Teen sitä toki työmatkoilla jonkin verran joka tapauksessa, mutta ei minua muutenkaan haittaa istahtaa kahvilaan joskus ihan yksin. Useimmiten minulla on mukana lukemista tai vähintään selailen nettiä puhelimella. Mutta yksin on ihan mukavaa, se on sitä kuuluisaa laatuaikaa ihan vain itselle. :)


Kahvihetki virkisti mieltä ja kehoa. Nyt viettämään iltaa kotihiirenä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun ilostutat päivääni kommentillasi. :)